10% Vakantie KORTING, kortingscode VAKANTIE10. Geldig op alle geselecteerde drones, i.v.m. vakantie worden zendingen pas maandag 8 April '24 verzonden.
Gratis verzending boven €75,-
Voor 17:00 besteld, morgen in huis
Drone specialist met bijna 10 jaar ervaring
93% van onze klanten beveelt ons aan!

Garantie en klachten

Garantie
Het is erg vervelend als een gekocht product niet of niet goed naar behoren functioneert. Lees dan ook altijd de bijgeleverde handleiding van het product voor eventuele probleemoplossingen. Voor garantie voorwaarden verwijzen we naar onze algemene voorwaarden.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u zo snel mogelijk, liefst binnen 2 werkdagen via mail of een andere manier van communicatie dit aan ons kenbaar te maken.

Indien een defect onder de garantie voorwaarden valt zal quadcopter-shop.nl het repareren (indien mogelijk) of vervangen. Het gerepareerde/vervangen product versturen we dan ook gratis naar u op. Retourkosten zijn helaas voor u rekening.

Wij testen alle producten voor levering, zo vallen defecte producten direct door de mand en heeft u hier geen last van.
Mocht een product defect zijn geraakt, maar is dit door eigen toedoen ontstaan dan valt dit niet onder de garantie (bijvoorbeeld een crash). De tijd dat het product in u bezit is heeft geen toegevoegde waarde, een defect kan immers direct ontstaan bij bijvoorbeeld een val/crash van het toestel.
Indien blijkt dat het product defect is geraakt door eigen toedoen of dat het product buiten de garantie voorwaarden valt zullen wij u voorstellen het product te repareren (indien mogelijk). Hiervoor zult u dan een offerte ontvangen. We kunnen in deze situatie u dus niet het geld terug geven. Accu's vallen ten alle tijden niet binnen de garantie. Retour verzendingen van u kant komen ten alle tijden voor u rekening.


Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Gratis verzending boven €75,-
Voor 17:00 besteld, morgen in huis
Drone specialist met bijna 10 jaar ervaring
93% van onze klanten beveelt ons aan!